Sunday, April 17, 2011

a day with my old vintage DSLR..

44th..:D

haha... Sony a200 adalah DSLR pertama aku... aku beli camera ini pada 6 jun 2009..
kira aku adalah orang yang pertamalah yang ada DSLR dalam kalangan kawan aku..
sekarang dorang semua sudah memiliki DSLR masing2...:D
Shah dengan D3000-nya
Zani dengan D5000-nya
Anas dengan 1000D-nya
Abin dengan K-x putihnya..

owh ya... sudah berberapa bulan aku tidak pegang a200 nie..disebabkan kakak aku bawak pergi UITM dia..
jadi hari ini nak main dengan sensor vintage...:D

©heArie Punyer :D
©heArie Punyer :D
©heArie Punyer :D
kemungkinan besar salah satu gambar ini adalah milik 365 aku..:)
percaya atau tidak, ini semua gambar hari ini..:D

Assalammualaikum.. mls nak update 365..:P

2 comments:

NurAfiqahMohdGhazali said...

can you suggest me any smallest DSLR?

Mr. Ri | CheArie said...

D3100 maybe..
bajet brape?

Popular Posts

Search This Blog