Saturday, July 2, 2011

Planking time..:D

53th..

pada khamis, 30 june 2011 yang lepas adalah hari koperasi di sekolah aku..
aku dengan shah, masing-masing membuka gerai kami sendiri..
ya.. memang sejak dari tingkatan dua lagi kami membuka gerai bersama, tetapi tahu ini aku sebagai president kelab, kenalah bertanggungjawab terhadap gerai kami sendiri..:D

ok.. bukan ini yang aku nak ceritakan...
aku nak ceritakan fasal aktiviti yang aku dan shah lakukan..
disebabkan ini tahun terakhir kami, jadi kami bercadang untuk melakukan sesuatu yang lain dari biasa..
iaitu 'planking'..
aku kenal dengan planking ini selepas tertengok satu video di youtube...
kalau korang nak tahu apa itu planking ini tengok la dekat sini..[klik]
mungkin ia dapat membantu anda..

apa-apa pun... harap terhibur.. :P

..
©heArie Punyer :D
©heArie Punyer :D
©heArie Punyer :D
©heArie Punyer :D
©heArie Punyer :D
©heArie Punyer :D
©heArie Punyer :D
©heArie Punyer :D
©heArie Punyer :D
©heArie Punyer :D
©heArie Punyer :D
©heArie Punyer :D
©heArie Punyer :D
©heArie Punyer :D
©heArie Punyer :D
©heArie Punyer :D
©heArie Punyer :D
©heArie Punyer :D
©heArie Punyer :D
©heArie Punyer :D

ok.. disebabkan sekolah kami agak kecil, maka tak banyak tempat yang boleh kitorang buat planking.. agak mengecewakan la juga..
tapi kitorang tetap enjoy waktu tue.. :D

5 comments:

Muhammad Aqib said...

WOW~ ni ke 'planking' best dan takut kot tengok korang berdua aritu. btw,
korang tak takut ke kena pijak dengan orang masa tengah 'planking'?

Mr. Ri | CheArie said...

yup! nie la planking..
entah la.. tak terfikir lak kne pijak..:P
tp Alhamdulalillah la tak kne pijak..:D

Unknown said...

seriously, bila aku tengok gmbr² korang ni, buat aku terkejut + aku tergelak sikit sebab tak sangka korang berani buat planking dalam lautan manusia.. ;)

Mr. Ri | CheArie said...

Hahaha.. Memang la malu..tp ble dah planked.. Rase syok then nak buat lagi.. Haha..se syok then nak buat lagi.. Haha..

S.Nadhir said...

LOL, 40++ likes.
awesomeee. :D

Popular Posts

Search This Blog