Monday, December 19, 2011

Internet terbaik untuk dilanggan sekarang..

65th....

Bismillah Hirrahman.. :D..
Assalamualaikum...

ok.. aku nak tulis post ringkas je nie..

kalau korang tertnye tanye perkhidmatan internet apa yang terbaik untuk dilanggan sekarang, korang berada dipost yang betol.. :P

untuk pengguna berat macam aku - maksudnya, korang banyak download, korang mementingkan speed, dan korang mementingkan kuata yang besar.. korang boleh langgan package nie-
unifi - aku tengah guna sekarang, dan memang memuaskan..:D
dan P1 wimax - aku guna p1 sebelum unifi.. dan memang memuaskan.. :)

cuma masalah package nie, korang akan boleh online dirumah sahajalah... :P

untuk pengguna 'explore', travel, light ..
so broadband is the right package for you..
plus lagi murah berbanding yang atas tu.. :D
kalau nak tahu package broadband, tengok post sebelum ini.. :P

-----------------------------
nanti aku sambung lagi...
kalau ada sebarang masalah, tanya la aku dekat komen bawah nie... :D

Assalamualaikum.. :D
I Love My Malaysia...!

No comments:

Popular Posts

Search This Blog