Sunday, April 15, 2012

Bila laa....

Bila la aku akan tukar Handphone nie... haha.. Bukan lah nak kata aku tak bersyukur, tapi teringin gak pakai Smartphone baru..

Hazel tu dah setahun aku pakai.. Nokia tu, whatsapp semua pakai tue la.. Smartphone tahun 2007..

Aku bersyukur dengan apa yang aku ada, cuma aku 'bengkek' gila dengan budak2 sekarang nie.. Tahu lah hidup dalam keluarga yang agak berada, tapi tak tahu nak bersyukur betul..

Perkara penting yang aku perlu ubah sekarang, atau lebih tepat aku patut buang adalah sikap cemburu aku yang kuat dengan kesenangan orang lain.. Nampak orang tu lebih siket, aku cemburu, orang tu ade TV hebat siket, aku cemburu... Haih.. Sampai bila la aku tak akan puas hati macam tu.. Adehhh..

Jadi sekarang aku hanya nak kumpul duit untuk beli phone baru.. Macam mana aku nak kumpul pon aku tak tahu.. Kalau nak mintak dekat ayah aku, memang tak akan pernah dapat.. Haha..

Akhir sekali, jangan cuba nak jealous kan aku dengan phone mahal korang, sebab ia menjadi... T.T


p/s : pahal shiot sangat ade garis2 nie.. -.-

No comments:

Popular Posts

Search This Blog