Monday, February 28, 2011

365 fever..:D

entry -33

korang tahu atau pon penah dengar project 365?
ok... ia agak terkenal dikalangan photographer, videographer dan pelukis..

konsep dia senang je, setiap hari korang post 1 bende yang korang lukis@tangkap gambar pada hari itu.. so maknanya sampai 1 tahun la korang kena buat bende sama setiap hari..
tetapi, klau korang tertinggal sehari, makna nya korang dah dikira give up la...hhuhuhuhu..

bagi aku, yang tengah melakukan project ini, aku rasa macam ini adalah satu rasa kita nak improve kreativiti kita.. serius..! secara tidak langsung setiap hari-hari kita akan menjadi kenangan bila kita tengok balik gambar 365 kita...

btw..project ini memang buatkan korang rasa cepat nak give up... hahaha... aku baru 20 pon dah give up..:P nasib baik aku sambung lagi sampai sekarang.. hahaha..

ok.. tujuan aku buat post ini sebenarnya aku nak promote kawan2 aku yang buat 365 ini... yeah... aku pasti... korang tidak akan nyesal tengok dorang punya..:D

ok.dia nie pelukis.. but.. gambar yang dia tangkap semua lawa2!

tengaok jugak dia nie.. baru je start 365.. mahir dengan flash..
(sebab dia la aku nak beli flash.. tp xde duit :| )

tengok je la..:D

bagi sesiapa yang nak start buat 365, aku nak ckp go0d luck! dan jangan give up cepat sangat..:P
haha..

k la..
Assalammualaikum...dan selamat sejahtera...
.
.

No comments:

Popular Posts

Search This Blog