Sunday, February 27, 2011

sudah ku pastikan kejantinaan mu...

entry ke-31

ok.. aku nak ceritakan sikit.. pada bulan 12 tahun 2010 aku pergi pasar tani 'mega' dekat shah alam.. alah.. sebelah stadium melawati tue.. jangan habak hang tak tau... ok2! sory..aku pon beli la seekor arnab.. kecik lagi.. macam baru tumbuh bulu macam tue.. hahaha...dengan harga rm**.. hahaha.. harga yang terlalu bernilai sampai aku tak boleh bagi tau..dan tak boleh belah aku kene tipu dengan tauke tue...*babi anak haram kau!* memang agak nyesal beli kat dia tue.. rasa bengang sangat aku terus belah tanpa cakap pape..

sampai rumah.. aku tengok comel je arnab nie.. hahaha...ok la... berbaloi juga... tibe2... haa.... baru start cerita nie... ayah aku tanya.. ini jantan ke betina...Allah.. lupa aku nak tanya... babi tol mamat sengal tue... haish...
oviously adam suke la arnab nie.. hahaha... kalau tidak silap aku dulu aiiwa besar tangan aku je kut..yaaa.! memang besar tue jer..

ok..sambung tadi.. secara randomnya aku bagi nama dekat arnab tue aiiwa.. waktu itu aku rasa aiiwa tue sesuai untuk jantan and betina..hahahaa....bodoh kan?

so tadi aku basuh la sangkar dia sebab aku tinggal kan dia dua hari...yela..kan aku balik kampung... aku tengok tahi dia dah boleh buat rumah dah.. hahaha.. siyes..tgok 365 aku (klik sini)..:D
lepas basuh sangkar, seperti biasa aku akan maen2 dengan aiiwa sekejap... secara tidak sengaja tadi aku dok raba2 badan dia.. sehingga la... aku dapat rasakan 6 biji sebesar jerawat...
and yeah.. dalam hati aku berkata "yeah...aku dah jumpa tetek kau"

hahahahahahahaa..............

akhirnya aku dapat pastikan aiiwa ini betina...:P

***ok.. tetek tue sensored klau disalah ertikan..:P***

Assalamualaikum....

2 comments:

Amirul Adlan said...

dah tgk 365 ko dah. manew???

Mr. Ri | CheArie said...

hahaha... aku update lambat.. sorry...:P

Popular Posts

Search This Blog