Saturday, February 26, 2011

photography day..

entry ke 30..

ok... sebenarnya ini adalah kesenambungan daripada entry yang ini (klik ini)
maaf sebab lambat update... aku sangat2 sibuk sekarang... maaf yer...

haa... aku nak kongsi sikit.. satu sebab kenapa aku tidak suka buat blogger sebagai photo blog ialah gambar yang diupload ke blogger 'tanpa' third party (cnth photobucket atau flickr) memang buruk!
aduh..saket tol hati.. haish... sabar je la..

CheArie Punyer :D

yeah...hari ini aku jadi photographer lagi..:P

CheArie Punyer :D

CheArie Punyer :D

what the...............ape nie? adui...

CheArie Punyer :D

sekarang mini studio aku pulak..:D sangat enjoy waktu nie...
semua orang nmpak happy main dengan studio "bajet" aku..:P

_MG_1599 + _MG_1602

ok...ini yang paling best..:D
pengetua datang..huhuhu... and pengetua suke gambar aku.. hahaha...
sakai je owh.. malu aku...
aku rase dalam hati die mesti gelak tengok lampu2 aku tue.. hahaha..

aduiii... sampai sini je la... nak tido.. esok nak balik kl..:P

Assalamualaikum.... selamat malam...:D

No comments:

Popular Posts

Search This Blog