Monday, February 14, 2011

nafsu yang tidak pernah puas..

yeah.... tajuk nie.... nafsu...
kalau nak dilayan kan nafsu nie, memang tak kan puas.... name pon nafsu...hahaha....
perbezaan nafsu dan kehendak..klau kehendak kita akan rasa puas bila sudah dapat kehendak kita.. tp nafsu, dah dpt pon xpuas2 lagi... ish..

nie aku nak cite pasal nafsu aku.. aduh...
"nafsu sex ke ape bro" anon berkata..
hahaha..ok.. aku bukan nak cite pasal nafsu aku dekat ppuan lol... hahaha...
aku nak cite pasal nafsu aku dengan camera...lol....
aku tak boleh la tengok camera baru keluar... aku mesti nak...
contohnya, aku nak sangat canon 600D.. walaupon aku dah ada 550D yang memang tak ada beza langsung dengan 600D tue...
tapi disebabkan nafsu aku, aku nak jugak 600D tue.. aduh... aku pon tak paham la...

tapi aku nie xnak la "brand" kan diri aku... aku tak suke la orang cakap aku nie budak canon la, budak sony (sbb dulu aku pkai A200 :D).. jujur la... aku pon suke nikon... klau la aku ada duit yang bnyk memang aku nak je beli D7000... aku boleh jer boost kan tenage aku nak cri duit smpai dpt D7000 tue... tapi (brapa bnyk tapi daaaa...) bile aku pikir kan harga lens, majoriti lens canon lagi murah dari nikon...

aduh....nafsu2... aku tak tau la mcam mane aku nak puas kan kau...
550D eh... aku puas hati sangat dengan camera nie... sekarang aku dah ade 50mm dan 18-55mm... nie pon dah cukup untuk aku melangkah ke peringkat pro..:P lol... poyo...
tp...satu bende yang aku agak kecewa dengan 550D ialah dia punya ISO.. hurmm....
ini lah sebab aku nak beralih ke D7000...

aduh..korang mesti tak paham kan? aku pon malas nak buat entry panjang2... nnt tak ada orang bce...
papae hal... nnt aku updated lagi pasal ini..:D

salam..

No comments:

Popular Posts

Search This Blog